Politica de Livrare și Retur
Livrarea
Livrarea se face prin curier (DPD curier) „din ușă în ușă”: coletul vine direct la adresa dumneavoastră într-un timp scurt (între 24-48 ore – în zilele lucrătoare-fac excepție perioadele agglomerate când poate dura și 5 zile lucrătoare). Plata se face online prin card bancar (Visa, Mastercard, Maestro) sau ramburs (în momentul în care destinatarul primește coletul direct de la agentul DPD curier, suma platită fiind prețul produsului/produselor + prețul transportului).La plata ramburs taxa de livrare este mai mare decât la plata în cont.
Daca pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dvs este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele raman la Centru DPD curier zonal timp de 5 zile, după care revin la Expeditor.
Pentru comenzi livrate internațional vă rugăm să ne contactați telefonic.
Nu suntem răspunzători pentru expedieri întarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea gresită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații / circumstanțe independente de voința noastră:
– blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei
– căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus
– cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc
– cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc
Dreptul de returnare la cumparare / schimbare produs cumparat
ATENȚIE!!!
Azelia Events realizează produse personalizate pe comandă.
Conform legislatiei române în vigoare categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare sunt:
– Produsele personalizate
– Alte produse răspândite în categorii care prin natura lor pot fi personalizate
!!! Potrivit OUG, ART. 16 Exceptări de la dreptul de retragere, produsele configurate, personalizate la solicitarea utilizatorului/ clientului NU se supun returului.
Azelia Events înlocuiește GRATUIT produsele care ajung deteriorate (sparte,în cazul obiectelor din sticlă) la destinatar,pe baza dovezii trimise (poze) către Azelia Events în cel mult 12 ore de la primirea comenzii.
În momentul efectuării unei comenzi pe Azelia Events, consumatorul declară ca a luat la cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus. Acceptarea acestor termeni și condiții dă naștere unui veritabil contract între părți, făcând aplicare clauzelor Codului Civil și Comercial.
Pentru orice alte detalii vă rugăm să ne contactați.